*2/365* Smoothie

Nekaj časa je bila prva stvar na mojem vsakodnevnem jedilniku kozarec sveže stisnjenega pomarančnega soka. V prepričanju, da delam zase nekaj dobrega, sem se tega rituala držala kot pijanec plota, dokler nisem ugotovila, da je to iz vidika nivoja krvnega sladkorja katastrofalno slabo. Tako so trenutno “vroča” roba sadno-zelenjavni smoothie-ji in testiranje različnih kombinacij. Sadju dodam temno zeleno zelenjavo, ki pomaga pri počasnejšemu dvigu krvnega sladkorja. V kozarčku pristanejo tudi semena, ki naredijo smoothie bogatejši z raznoraznimi zdravju koristnimi zadevicami.

Danes sem prvič poskusila tole kombinacijo:

  • polovica jabolka (meni so najljubše sorte, ki niso preveč sladke)
  • manjša pomaranča
  • pest špinače (tiste z manjšimi listi, primerne za solate)
  • polovica kumare
  • žlica chia semen (ki sem jih za 10 minut namočila v vodi)
  • žlica konopljinih semen
  • voda (količina je odvisna od tega, kako gosti smoothie želite imeti)

Naj vas ne zavede neprivlačna zelena barva, okus je veliko boljši, kot je videti na prvi pogled. Po domače povedano: ne sodi smoothija po obleki :). In všeč mi je občutek, ko naredim nekaj dobrega zase, še preden se dan začne vrteti s visokimi obrati :).

Day 2 SmoothieInfo za radovedne :):

  • Semena južnoameriške rastline chia, imenovane tudi “španska kadulja”, naj bi bila osnovno živilo Aztekov, saj naj bi blagodejno vplivala na duševno stanje, fizično vzdržljivost in splošno dobro počutje. Chia semena vsebujejo optimalno količino maščobnih kislin omega 3 in omega 6, beljakovine, vitamine, minerale in antioksidante. Poleg vitaminov A, B1, B2, B3, B6, B8 in E vsebujejo tudi kalcij, kalij, železo, magnezij, fosfor in cink.
  • Konoplja je ena izmed najbolj zdravilnih in hranilnih substanc na svetu. Surova konoplja pomaga pri izgubljanju teže, ponovnem občutenju energije, hitrem okrevanju po bolezni ali poškodbi, nižanju holesterola in krvnega pritiska, odpravljanju vnetnih stanj in izboljšanju imunskega sistema. V 24% jo sestavljajo beljakovine, v 30% pa maščobe; zdrave maščobe, kot so omega-3 in gama linolejska kislina. Beljakovine v konoplji vsebujejo vseh osem esencialnih aminokislin.

Števec prvih korakov: 2/365

Spoznanje dneva: Svet je drugačen, če ga gledaš skozi čiste in navdušene otroške oči …

4 odzivi na “*2/365* Smoothie

  1. Jaz se že leta držim enega pravila: Nikoli ne mešaj sadja in zelenjave. Prva stvar, ki me je zmotila pri Savini Atai.;)

    • Jaz se pa držim pravila, da stestiram na svoji koži (oz. želodčku :)), po čem se dobro počutim in po čem ne. Je toliko različnih teorij glede prehrane, ki si med seboj nasprotujejo, da je praksa edina rešitev, da ugotovim, kaj drži zame :).

      • Imaš prav, med vsemi teorijami in načeli prehranjevanja se moraš odločiti za nekaj njih in jim poskušati slediti, seveda pa zraven vsega poslušati telo. Sicer lahko vsakih 10 dni, ko “zveš” nekaj novega, nastane v tvoji glavi ena velika zmeda in na koncu nastane iz vsega več škode kot koristi. 🙂
        Kar se pa pomarančnega soka tiče, ga jaz raje zamenjam z grenivkinim, če pa ni grenivk pa po moje tudi pomarančni zmešan z 50% vode po zdravi kmečki logiki ne more nekaj drastično dvigniti sladkorja v krvi. 😉

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja