Ovsena kaša z lanenimi & chia semeni ter oreščki

Če spadate v skupino gurmančkov, vam ne rabim posebej razlagati, kako že sama misel na odličen grižljaj spremeni trenutek. Odkar sem odkrila moj novi najljubši zajtrk, se zjutraj zbudim s širšim nasmehom :).

Po svoji stari navadi skušam vsako stvar, pa naj bo še tako dobra, izboljšati (nikoli ni nič tako dobro, da ne bi moglo biti še boljše :)). Moji zdravja & energije polni ovseni kaši sem danes dodala lanena in chia semena:

  • Za eno osebo potrebujemo 70 ml vode (del tega lahko po želji nadomestimo z mlekom). Dodamo pol ščepca soli. Ko voda skoraj zavre, dodamo 70 g ovsenih kosmičev (čez noč namočenih). Kuhamo, dokler niso kosmiči prijetno mehki.
  • Dodamo semena (prav tako čez noč namočena).
  • Ovseno kašo naložimo v skodelice ter posipamo z žličko ali dvema kokosovega sladkorja (tudi javorjev sirup je izvstren, ampak kokosov sladkor naj bi bil zdravju prijaznejši).
  • Dodamo mandlje in lešnike (čez noč namočeni so najbolj okusni in najbolj primerni za naše želodčke).
  • Po želji “začinimo” s čudovitimi metuljčki :).

Day 66 oat meal 1 Day 66 oat meal 2Števec prvih korakov: 66/365

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.